Ben hamile olmadan da hep ağdaya gidiyordum, hamile kaldım 36 haftalık Şuan , başından beri yine hep ağdaya gittim , hiçbişi olmadı ve çok rahat, bi de 5 bilemedin 10 dk da bitiyor , belki ben hiç jilet kullanmadığım için erken bitiyor olabilir çünkü hem sık değil kıllar hem sert de değil, ona rağmen ben biraz kasılıyorum 😅 ama benim canım tatlı biraz