Kendiniz yapmayın daha çok canınızı yakarsınız kuaför daha çabuk hallediyor
Ben de lazeriydim ama hormonlardan çoğaldı yeni olanlar jiletle çoğaltmak yerine ağdaya gidin
Yoksa daha zor olur
Benin çok çok az olmasına rağmen hafta geçtikçe canım daha çok yanmaya başladı