Y06U_E Merhaba arkadaşlar Doğum yapıp doğum parası alan var mı? Aldıysa ne zamn aldı ve ne kadar aldı ?
Lizbonn Y06U_E Sgklı çalışan asgari ücretliyseniz eğer en düşün suan 10-12 bin arası. Diğer türlü maaşınızın yüksekliğine bağlı bu durum. muhasebecinize çalışamaz raporunuzu verdiniz mi ?
elifsgr Y06U_E 2021de yaptım 8600 aldım 2023te ocak ayında doğumum var ne kadar alırım bende merak ediyorum
nilmur0 Lizbonn merhabalar maaşım askeri ücretten yatıyor görünüyordu. Toplam Mı 12 bin TL oluyor çok az değil mi
Lizbonn nilmur0 Yani bilemiyorum benim maaşım 3 sene önce asgari üstü yatıyordu o zamanlar ben bu paraya yakın almıştım. Şimdi ne kadar alırım pek bilmiyorum. Ama ocakta zaten zam gelecek 15 civarı olur diye düşünüyorum şuan
Mommm03 Nihal-Elif35 İlk çocukta 500 aldım siz birşey yapmiyorsunuz galiba hastane kendi bildiriyo galiba tam bilmiyorum yanlış bilgi vermek istemem sut parası 202 tl falandı doğum parasida300du
Asmrr Eyz postaneye gidiyorsun kimligin le beraber dogum parası diyorsun ordan bakıyorlar eger yatmış sa veriyorlar parayı
Nihal-Elif35 Lizbonn peki bu miktar ne kadar çok az diye duymuştum bilginiz varmı ikisi aynı andamı veriliyo acaba
Hulya-27 Nihal-Elif35 1 ay once dogum parasi 300 lira aldim ilk bebegim. Sut parasi da tek seferde yatti kocaelindeyim 450 lira