Sadebikahveee Kızlar tatlıyı hamile olmadan da pek yiyemezdim ama şuanda da hic canım cekmiyo hep tuzlu ekşili şeyler istiyorum turşu mandalin falan içimi ferahlatıyo. Sizce ye ekşiyi çıkar ayşeyi doğru mudur tecrübelerinizi bekliyorum 😂
Tubatgn Sadebikahveee Mandalina ilk çıktığında kasa kasa yedim ama oğlum oluyor. Bu aşermeler tamamen vücudun o an ki eksikliğinden kaynaklı. Vücut istiyor bunları 🤗
EAK Sadebikahveee her iki oğlumun hamileliğinde de şekerden çikolatadan tiksindim durmadan turşu ve sirkeli limonlu salatalar yedim bunun cinsiyetle değil vücudumuzun eksikleriyle alakası var sanırım. Avuç avuç tuz yalıyorum dediğimde dr kan tahlili istedi ve iyot çok düşük çıktı mesela
yanealakanealakaa Sadebikahveee benim kızım olacak, canım da hep ekşi çekti ama bence pek alakası yok. şu sıralar da tatlı istiyorum mesela.
Nnuurr Sadebikahveee Valla benim tam tersi oldu çikolata delisiydim hamile kalınca resmen 3 ay ağzıma sürmedim, hep ekşi tuzlu falan yedim herkes dedi işte ye ekşiyi doğur Ayşeyi 😂😂 ama öyle olmadı erkek bebişim olcak pazartesi Allah ın izniyle 🫶🏻💙
BBuseY Sadebikahveee kesinlikle yalan ben 25 haftaya geldim hiç tatlıya aram yok tüketmiyorum da . Başından beri o kadar ekşi yedim ki halada devam ekşiye ama oğlum olcak 😁😁
Kbraylmz1 Sadebikahveee çok afedersiniz öyle bi hamilelik yaşadım ki lahana turşusuna ev baklavası sarıp sarıp yedim bence alakası yok kızım oldu
Mcolci Sadebikahveee böyle şeylere inanmam. Ama yaşadığımı tecrübemi sorarsan tatlıyı ve içinde en ufak şeker tadı bulunan şeyleri 6. Ayıma kadar ağzıma süremedim öyle tiksindim😰 ve kilo kilo limon yedim suya sıkıp içtim yetmedi yedim yetmedi içtim😂 ilk üç ayımız limonla geçti yani anlayacağın ve kızımız olacak🥰
Sadebikahveee Mcolci ben de inanmıyorum tabiki ama tecrübelerinizi merak ettim 😂 allah sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin 🙏🏻