Zeze1792 12 haftadadayim, 6- ci haftadan beri hep bulanti, öğürme, kusma devam ediyo. Bir gün olsun azalmiyo. İlaç da tesir etmiyo. Gücüm kalmadi artik. Ağzımın içi dişi yara oldu hep. Çabuk bitsin diye dua ediyorum. Bazilari burda sona kadar devam etdi falan yaziyo bezen. Benim de öyle olursa doğuma kadar yok olurum herhalde