bademli_puding Nepenthe ye canım yeee valla ben kusmaktan mide bulantısından hiç bişey yiyemiyorum açım diye ağlıyorum çok zorr benim yerime de yee 😢
Nepenthe bademli_puding bence hiç kusma yok mide bulantısı var ama kusma yok hiç yaşamadım şuana kadar Allah yardımcın olsun kuzum zor bişey oda
deryarslan00 Nepenthe hiç tatlı erkek ekşi kız düşünme ben hep tatlı aşerdim ekşi hiç bişey yemedim arkadasm gece ekşi salata yapıp yemiş bile onun erkek 😂😂
Nepenthe deryarslan00 ayy çok merak ediyorum gerçekten %90 erkek dedi ama henüz çok küçük yani değişebilir
AyFa1608 Nepenthe vücutta ne eksikse insan onu aşerir derler canım. Şekerin falan var mı insülin direncin falan varsa sıkıntı bi baktır şekerine
Nepenthe AyFa1608 kız ben ekşide yiyorum ekşi elmayada bayılıyorum alır kütür kütür yerim onuda 😂 bende mi bi anormallik var herşeyi yiyorum yemediğim şey yok