Busenurata benim mide bulantım 4 ay sürdü . Bende prilam kullandım . Haşlanmış patates ve meyve harici bişey yiyemiyordum . Hatta sabah olmasın ne yiyeceğim diye düşünüyordum çünkü midem kabul etmiyordu . Aç kalamıyordum midem aşırı kötü oluyordu mecbur yemem lazım ama yiyemiyorum saçma bi döngüdeydim . Şuan çok şükür 9.aydayım sayılı günümüzü bekliyoruz . O günlerimi hiç özlemiyorum 🥲😅yanımda küçük çöp poşeti rulosu vardı hep çantamda. Ama siz kusamıyormuşsunuz ben tatile bile gittim o halde arabada 3-4 kez kusuyordum devam gezmeye 😁😅 alışıyor insan bi süre sonra ama bide ben zencefilli çay taşıyordum yanımda arkadaşlarımla görüşürsem termosla hep yanımda taşıdım . Yani o halde bile gezme isteğim bitmedi 😅 kuramayan insan daha kötü olur ben açıkçası kustuğumda rahatlıyordum . İsteğiniz geldiğinde kusmayı deneseniz mi acaba . Belki sizde de rahatlama olur . Bunun dışında şişkinlik ve yanma da vardı bende 3.aydan sonra onada gaviscon diye tadı çok kötü bir şurup vermişti doktorum çok iyi geliyordu aynı ilacın hapı da var yanmayı hemen durduruyor . İlerde böyle bi sorun yaşarsan diye eklemek istedim . Müthiş. Bir ilaç .