Acemianne8 Biz Urfalı olarak etliyi de etsizi de evde kendimiz yaptığımız için serbesttir diye düşünüyorum vazgeçilmezimiz
Eceninanne Ksksks ben urfaliyim çiğ köfte doğuracam hep yiyrm ama çok gzuel ya şimdi de canım çekti. Doktorum etkiyi yasakladı ama
Minigim38 Ksksks genelde çiğköfte derken etli geliyor herkesin aklına ondan zararlı yazıyor. Etsiz istediğin kadar yiyebilirsiniz
Tripkolikkkiz Biseyide yemeden önce araştırın madem. Löpür löpür yerken iyi. Sonra gelip burda şu naneyi yedim bisey olurmu postlarina maruz kalmayız 🥴🥴🥴🥴