13 sene sonra tüp bebekle hamile kaldım 4. Haftadan 13. Haftaya kadar yoğun kanamam oldu. Her hafta prulaton iğne ve günde sabah öğle akşam 2 şer tane progestan ilaç kullandım. Sonra ara ara kanamalarım oldu. Kan uyuşmazlığı varmış iğne yaptırdım. 22. Haftada 4 lü taramada rahim ağzı yetmezliği olduğu öğrendim bebek doğum kanalına girmişti ve acil Serklaj yapıldı.Sonrasında bol dinlenmeli bir hamilelik dönemi ve 33. Haftada suyumun çok çok azalmasından dolayı sezeryan doğum sonrası 1900 gr doğan oğluma kavuştum 15 gün küvez de kaldı. Şimdi çok şükür 3 yaşına girecek.yani demem o ki sadece bol bol dua edin pozitif düşünün. sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Allah. Eğer nasibi varsa bu dünyada kanamalar vs engel olmuyor. 🥰