yabansena valla ben şimdi ben hakkında bir şey bilmiyorum o yüzden bir şey diyemem cildiye doktoruna sor bence onu. Ama benim ailem olmuştu önce wilkonsonla başladılar kaşınan kaşınmayan herkes bu ilacı kullandı. Daha sonra bir kaç kezde aralıklı olarak eczaneden yapılan ilacı kullandılar. Zaten wilkinson kullandım diyince daha az kokusuz olan bir krem verdiler onlara . En çok küçük kardeşim etkilenmişti cildi falan kabardı döküntü döküntü oldu cildiyeci de demiş uyuz ilaçları cildi çok kuruttugu içi ondan dolayı kasintialriniz 8 haftaya kadar devam edebilir demişti ve nemlendirici vermişti.duzeldiler çok şükür. Bedenlerinde iz vs kalmadı.Birde beyaz sirkeyi annem sprey kutusuna koyup kaşınan yerlerine sıkıyodu oda hafifletiyo kasinmayi biraz rahatlatiyodu.