Arkadaşlar 30 haftalık gebeyim ve uyuz hastalığına yakalandım kaç haftadır heryerim kaşınıyor heryerim yara bere oldu benden eşimde de bulaştı doğum uzmanına göründüm ilk baş kan tahlili idrar tahlili hepsine baktı temiz dedi ona uyuz olabilir dedim yok dedi hap verdi alarji hapı oda geçirmedi sonra cildiyle ye gittim uyuz dedi krem verdi bana ve eşime eşime de karışım verdi onunkisi azaldı bende hala aynı kaç gündür sürüyorduk dün çarşafları yıkadık evi baştan aşağa temizledik beyaz sirke ile yatak örtümü bile ütüledim kıyafetleri 60 ta yıkadım artık psikolojim bozuldu bende zerre azalma bile yok