Maysaamoms5 ZeynepAzra_ bende sürekli ağda yapıyorum ama çok acıyor nedense bide çabuk uzuyor hamilelikten kaynaklı heralde hormonlar iyice şaşmış
ZeynepAzra_ krdelen41 😂😂 ben de öyle düşündüm en son çünkü göbeğimden göremiyorum ama erken doğum riski olur diye korktum
Anonymousmom ZeynepAzra_ neden ağdayı bıraktınıZ 34 haftalığım öncesinde ağda yapıyordum öyle devam ettim .
ZeynepAzra_ Anonymousmom ağdayı bırakmak zorunda kaldım tüp bebekle hamile kaldım doktor kontrollerim sık sık oldu temiz olayım diye jilet yaptım sonra da düşük riskim varsı kanamam oldu ağda yapamadım mecbur jilet yapmak zorunda kaldım yoksa hiç niyetim yoktu 🥺
BadoDe Bende sormak istiyorum acaba acı sancıyı tetikler mi ağda da. Ben 14.haftada yaptırdım kanamam oldu arkasına o zamanda beri ağda yaptırmıyorum. Bu konu iyi olmuş bende danışmak istiyordum.
ceren_1411 ZeynepAzra_ gebeliğin başından doğuma 1 hafta kalaya kadar yaptırdım.Bi sorun olmadı.Evvelden beride hep ağdayla alıyorum tabi