ZeynepAzra_ 25+4 haftalık hamileyim bikini bölgesi temizliğimi daha önceden ağda ile yapıyodum ama hamile kaldığımdan beri jiletle yapıyorum. Artık başa çıkamaz oldum bu haftalarda ağda yaptıran var mı sıkıntı yaşadınız mı ?
Sahra_su ZeynepAzra_ e tabi azcık aciyor ama bitiyor 5 dk da. Sonra neredeyse 1 ay rahat. Ama jilet kullanmissiniz daha sert olabilir.
dilinkopsunemi-bisus ZeynepAzra_ keşke ağdadan devam etseydiniz zaten ilgilenen kişi hamile olduğunuzu bildiği için ona göre pozisyon aldırıyor öyle alıyor jiletle kıl yönü bozuluyor ilerleyen haftalarda göbekten dolayı bikini bölgesine erişim zor oluyor ağdadan devam ederseniz eski düzeni sağlarsınız 😊
ZeynepAzra_ dilinkopsunemi-bisus aslında ağdadan devam etmek çok istedim ama tüp bebekle hamile kaldım doktor kontrollerim oldu sık sık sürekli temiz olması için mecbur jilet kullandım sonrasında da düşük riskim vardı kanamam oldu falan derken hep jilet oldu ama artık ağdadan devam etmek istiyorum erken doğuma neden oluyo falan diyolar korktum o yüzden sizden fikir alıyım dedim
Semilk05 ZeynepAzra_ keşke jilete hiç başvurmasaydın canım. Ben 27+5 haftalığım 2 gün önce yaptırdım ağda hamile kalmadan nasılsa acısı şimdi de aynı ama sırt üstü yattığımız için biraz kasılma oluyor karnımda 5-10 dkkaya bitiyor zaten
immos 37+4 de yaptırdım öncesinde de 32 de yaptırmıştım zaten 1.5 ayda ancak çıkıyor bence büyük rahatlık.
Ela4810 ZeynepAzra_ 37+3 teyim halen ağda ile aldırıyorum. Haftaya çatı kontrolüm var bide o zaman gideceğim doğuma kadar götürür beni. Hormonlardan zaten hızlı çıkıyor keşke jilet hiç vurmasaydın
TTtutku ZeynepAzra_ ağda daha temiz daha rahat acısı zaten 5 dk sürüyor oda acı değil ama jiletle almışşınız o tüyler sağlı sollu çıkmıştır acır biraz hemde tekrar düzene girmesi zaman alır ama ağda dan devam edin
taze_anne79 ZeynepAzra_ ilkinde de hep ağda yaptırdım, şimdi de kendim yapıyordum ama göremeyince kuaförümun yolunu tuttum mecburen 35 haftalikken yaptırdım en son hiç Bi sıkıntı olmaz canim
ebrue ZeynepAzra_ ben sürekli ağda yaptıran biriyim hamileliğim boyunca da yaptırdım bi sıkıntı olmadı çok şükür suan 38 haftalık olscagım haftaya doğum yapacağım yine ağdaya gideceğim
dilaracetinn Bende sürekli ağda yaptırıyorum. Hamileliğimi öğrendiğimden beri bırakmadım devam ediyorum bana ağda uygulayan bayanda herhangi bir sıkıntı olmayacağını belirtti ona göre dikkat ediyor zaten
krdelen41 ZeynepAzra_ ben hep yaptırıyorum canım ayda 1, jiletle zor oluyor bence eğilmesi falan😂 git yat kuaförde yapsınlar mis gibi 5 dakikada
ZeynepAzra_ krdelen41 😂😂 ben de öyle düşündüm en son çünkü göbeğimden göremiyorum ama erken doğum riski olur diye korktum
cns__ ZeynepAzra_ 24+5im sabah kontrolüm vardı ben de doktora sordum ağdaya gitsem bi şey olur mu diye, hiçbi şey olmaz ağdadan, lazere gitme yeter dedi. Sizin de başka bir riskiniz yoksa sorun olmaz diye düşünüyorum.
RehoGelin ZeynepAzra_ Daha önce yaptırsıysanız acısını biliyorsunuzdur sıkıntı olacağını sanmıyorum. Sıkıntı kendini kasınca oluyor sanırım ama tabii işinin ehli bir ağdacıya girmen lazım. bende lqzerliydim şükür kıl tüy uğraşmıyorum ama bikini bölgesinin alt tarafı malum çıkıyor ben eğildikçe göbek de eğiliyor artık baş edemedim gittim iyi ki de gitmişim benim jiletle 10dkda anca temzlediğimi 5 dk olmadan bitrdi kuaför.