MaxMom Aht___ 37+6’dayım şu an sıfır çatlak. Doğuma son 8 gün kaldı, son dakika çatlarsam çok üzülürüm 🥲
miranmomsss Aht___ elimizde olan bişey değil maalesef benimde eşim başta tuhaf tuhaf bakıyordu vücudumda normalde hiç çatlak yoktu ama şimdi alıştı sevmeye başladı 😂
seda1564 Aht___ bunu kafana takma bile bende baya çatladım kollarım sırtım karnım bacaklarım göğüslerim eşimi bir şey diyeceğini hiç sorun etmeyip düşünmedim çünkü çocuk doğurmak kolay değil vücut ise kadının vitrini değil hep pürüzsüz kalsın keşke kalsa ama doğuran bir kadının vücudu asla eskisi gibi olmuyor tabi çatlaklık olmamışsa şanslıdır
SunnyG Aht___ Aslında şans ve genetik işi çoğunlukla. Bana doktorum bile demişti ne yaparsan yap çatlayabilirsin diye. Ama ben bol su içmiştim.
Rapunzelinanasi ipeknur2709_ doğumdan önce benim de hiç olmadı ama doğumdan sonra oldu 🥹 göbek bir anda indiği için oluyormuş. Doğurur doğurmaz yağ sürün 😂
HusnaNur1107 Aht___ kendisi bilir beğenmezse sen ona şu hayatta ki en güzel hediyeyi veriyosun ve zorluklarla 🤦
Aslihanfs İlkini 42 haftada doğurdum 30 kg aldım sadece kantaron yağı kullandım karnıma çatlamadım, Şimdi yine gebeyim 27 hafta yine kantaron yağı kullanıyorum çok şükür