Mrb kızlar 36+1 den bildiriyorum son haftalarda benimde her sabah uyandıgımda ellerim aşırı şiş oluyo özellikle sol elim belkide sol tarafıma yattıgım icin damarları eziyorum bilmiyorum ama sabahları kalktıgımda ellerimi yumruk yapamıyorum bisey alsam düşürüyorum gün içinde biraz iyileşiyo ama yinede uyuşukluk hatta bagzen acıma oluyo 😔😔