Benimde ilk 3 ayım yaza denk geldi o ayak yanması beni çıldırttı doktora sordum ama çözüm yok maalesef hormonlar dedi 3-6 ay arası kesilmişti şimdi 7. Aya girince başa döndük yine yanıyo uykusuz geceler ben açıyorum ayaklarımı eşim örtüyo😂😂 allah hepimizin yardımcısı olsun gerçekten çok zor ya insanın psikolojisi bozuluyo ben çok şey denedim ama hiç kalıcı bi çözümü yok anında yaptığın şeyin etkisi geçiyo eskisi gibi yanmaya başlıyo 😬 çok şükür doğum kışa geliyo çok seviniyorum yazın daha beterdi