Fersuncan
Fersuncan benimde 5+2 bende hiçbirşey yapmıyorum sakınan göze çöp batar biliyorum ama dikkat etmek de gerekli şükürü ve duamızı eksik etmeyelim yeter Allah korur inşallah
Birbirimizden bilgi almak için grup kursak yeni hamileler ne iyi olur birbirimizin tecrübelerinden yararlanırız ne dersiniz