Haticecinar ilklerde benimde öyleydi bende 1-2kilo vermiştim sürekli mide bulantım en sevdiğim yemekten tiksiniyordum. Salatalık yiyordum tok tutsun biraz midem rahatlasın diye🙈Ama kendiliğinden azaldı sonra ara sıra bulanıyor şimdi çok şükür 🙂inşallah seninde geçer bi an önce yemek için zorlama kendini yoksa herşeyden tiksinirsin