Ayse5100 Smry kızların ki geç belli oluyor erkek çocukları erken gelişiyor diyorlar ama hiç belli olmuyor sağlıcakla gelsin 🤗
Ayse5100 Mrvbnbg2208 aynen öyle kız çocukları için isim çok ama erkek bebeklere zor bulunuyor bende bı isim bulamadım henüz bakalım sağlıkla gelsinler 🥰
Aaaysee Ayse5100 aynıyız bende 16+6 kızçem olacak insaAllah 🧚♀️ oğlun sağlıkla gelsin Canım ben Metehan,Yağız yada Yiğithan bu 3 isimden birini koyacaktım erkek olursa belki fikir olur 🧡
Kayramomm Bizde sat a gore 16+1 ama ultrasonda 17+1 haftaligiz oğlum olacak inşallah İsmini Süleyman kayra koyacağım ❤️
Tugcesena Ayse5100 normaldir ya ben de henüz tam hissedemiyorum her şeyi ona yoruyorum ama o değil farkındayım😀
Serapmira Ayse5100 merhaba hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah bebeğiniz🙏ben de 17+4 üm erkek dedi bizede doktor🙏nasipse 17 Nisan dedi doktorumuz hayırlısı inş sağlıkla gelsinler miniklerimiz🙏🥰