Glc9 Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar . 6 haftalik hamileyim ve aşırı derecede vajinal kaşıntı yaşıyorum. Elinde zalain krem olup da gebelikte kullanan var mı ?
zepbjk Glc9 onu kullanmadım travazol vermişti ama inan geöer dedim geçmedi söyledim doktora sonra fitil verdi sadece 2 kere kullanılan anında kesti tıp ilerlemiş ilaç sektörüne inanalım 😃
Zeyceysrc Mrblar canım bende feci mantarım şuan 36+5 haftalıgım travzol verdi bana dedigini kullanmadım
Zeyceysrc Glc9 banada etmedi 6 gündür falan inanlmaz kaşıntım var ama önerilen o doktor onu verdi çaresiz 🥺
Zeyceysrc Glc9 sirkeyi suyla karıştırıp deneyebilirsin bence doğal ama doktoruna danış istersen yinede canım
merykusu Glc9 aktardan nioli yağı al canım çamaşırına sabah akşam 1-2 defa damlat ve sirkeli suyla taharetlen ama yinede doktora git fitil ve travazol veriyor geçiriyor hemen
dilinkopsunemi-bisus Glc9 pamuğa sirkeli su döküp temizlemiştim aşırı yandı ama mikrobu kırıldı ondan sonra da travazol sürdüm çok rahatladı
zepbjk Glc9 Benimde ilkti merak etme başarılmayacak bir şey değil 😂 sürekli olsa belki kullanamam ama 2 kere kullanılıyor kolay merak etme kesin çözüm