Merhabalar, benimde 32. Haftada öylesine gittiğim kontrolde nst de sancı çıktı, rahim ağzından kısalma vardı. Su içtim tekrar nst çektiler sancı çıktı serum taktılar nst de yine sancı çıktı. Sonra ciğer geliştirici yapıp yatışımı yaptılar. Bir gün boyunca sancı kesici ilaçlar verdiler serum taktılar. Rahim ağzı 28 e düşmüştü. Bir hafta sonra kontrole çağırdı o hafta kendimi çok yormadım ama rahim ağzı 25 e düştü. Sancılar dan dolayı rahim ağzı kısalabilir dedi doktor. Sonrasında sadece wc ve yemek yemeye kalktım. Kontrole gittiğimde çok şükür daha da kısalmamıştı böyle devam et dedi doktorum 36. Haftaya kadar. En son gittiğimiz kontrolde tuşe yaptı, açılma yok 36 dolunca yürüyüşe başlayabilirsin dedi. Telaş yapmayın ve eğer imkanınız varsa sizde lavabo harici çıkmayın yataktan.. Ben başta anlamamıştım bunun önemi ama kalkmadan sürekli yatınca o süreci çok şükür atlatıyorsunuz..