Kızlar 32. Haftalığım erken doğum riskim var bebek sürekli toplanıyor karnım sertleşiyor nstde sancım çıkmıştı dün serum yedim sancım durmuştu ama ben zaten sancı hissetmiyorum slzde durum nadıl gün içinde napıyorsunuz evinizin işini yapabiliyormusunuz