BusraDsmirsoy sen kaçıncı haftadasın bana doktorlar hem özel hem devlet keşke erken değil ileriki haftalarda olsaydın genelde o zamanlar bu sorun oluo ve bebegi kuveze alioz yasiolar ama senin çok çok erken başlangıçlı plesanta problemi olmuş kuvezlige bile zor gelir cart curt bi sürü şey hatta karnin da ölçek kalbi durcak yok damardaki akim kaybı seni gebelik zehirlenemsi yapicak vs dediler de dediler 1 aydır yaşıyor çok şükür ama şuan 26.hafta bitiyor inşallah arayı kapamıştır yada az da olsa ilerlemiştir die dua ediyoruz Arayı cok acarsa beslenme durursa senin hayatın o zaman riske girer dediler 4 perinetologda hep aynı görüşte bi sonuncu bekleyelim dedi napicak bebiş diye direniyor içerde oğluşum birlikte savaşıyoruz şuan yazarken pitpitlio🤲🏻