Asli-beren bende aynı yedim içtim şenlik bir durum değil dedi perinetoloji meğer plesantada kanama olmuş detaylı ultrason dan snraki hafta damarda direnç yüksek akim vs syler dediler hatta zehirlencen evde tansiyon takip et dediler valla 1 ay oldu bunları yaşayali zehirlenmedim de tansiyonda güzel çıkıyor bakalım parça sonucu bakılacak harekette ediyor bugün kalp atışı yine dinledim güm güm ne yesen içsen geçmez daha plesantadan demislerdi ama geriden gelip kilo da almış senin plesanta sorunun yoksa bence başka bir doktora daha git orda sıkıntı yoksa gayet iyi geçer yediklerin direnç vs yok ise burda çok okuyorum ben hatta direnci olup geçip bebeği tekrar beslenmeye devam edenler var 🌸