Selmaak Nurseda97 bence normal bende sizin gibi ilk çatı muayenemden sonra çok korktum normal yapamam dayanamam sandım Rabbim yardım ediyor sonrası çok rahat oluyor
Gamze_Krzl Nurseda97 Normal doğum yapma şansınız varken normal deneyin derim belki doğum sancısı falan korkutuyor olabilir ama bebeğiniz doğduğu anda hersey bitiyor biz sezeryan olanlarda doğuma kadar sorun yok doğumdan sonra ağrımız sızımız oluyor
gkbyza Ben normal olarak girdim 8-9 saat sancı çektim ama açılmam olmadı rahim ağzım çok sıkıydı dayanamayıp sezeryan istedim. Olsaydı normal devam etmek isterdim en az 1 hafta kendi ameliyat ağrılarımla uğraşırken bebeğime bakmak çok zor gelmişti