Kızlar bugün doktora gittim çatı muayenesi yaptı çok ağrım olunca eğer istersem sezeryan istersem normal doğum yapabileceğimi söyledi kararsız kaldım hem çatı muayenesinden sonra çok korktum normal doğumdan sezeryan mı yapsam diye karar veremedim tecrübeli annelerim fikir verebilir misiniz ? 💕37 haftalığım