_edakrsu22 mysweetbabyy evet aynı şekilde bende de öyle oluyor afedersin bildiğin süt kesiği gibi geldiği çok oluyor hamilelikte artiyormus akıntı normal dedi doktor
Gamzeeslem evin_bozkurt benimde aynıydı hele yazın işkence çekiyodum resmen. Kurtarıcı kremim silverdin oldu. Sürekli bacağım pişik oluyodu.
Gamzeeslem mysweetbabyy hormonlardan oluyo. Günlük ped kullanma dediler kullanmadım ama bişey farketmedi gittim günlük ped aldım bugün. Bebisler çıkmadan gecmiyo galiba 🤷🤗
Minik_annee mysweetbabyy hamilelikten dolayı olma olasılığı artiyomus yani vücut kendinden yapıyor 🤦 kaşı kaşı oralarimi mahfettim valla 🤦
Kvsrp Niouili yagini birkac baslikta da yazdim arkadaslar kendinize en dogal olani alin kullanin ben botalife in kullaniyorum kullanan arkadaslar da memnun kaldi. Internetten arastirabilirsiniz faydasini
mysweetbabyy Kvsrp bugun doktoruma gideceğim tedavi verirse kullanıp sonra nioli yağına geccem karar verdim
Dilhan85 Merhabalar ben 7+3 haftaligim ve bnm akkntim yesile donuk kokulu progestan igne fitil kullaniyorum dr ondan olabilir dedi
AlisDestina Dilhan85 Kesinlikle Progestan fitil yapıyor. Zaten yan etkilerine bakınca görürsünüz vajinal mantar ve enfeksiyon diyor.
Kubramuallime mysweetbabyy doktorum kötü kokmuyorsa normal gebelikte en doğal şeylerden biri demişti kaşıntınız yoksa ve kötü kokmuyorsa endişe etmeyin yani☺️
Mxmxy Kubramuallime Bende 28 haftalık gebeyim gebeliğimin başından beri var çok korkuyorum bebeğe geçme olasılığı var mı ya da bebeğe bir zararı var mı yani siz sormuş muydunuz doktorunuza?
mysweetbabyy askokuskolar zaten tuketmiyorum günde 2 dilim tam buğday ekmeği dışında karbonhidrat almıyorum sebze et meyve tüketiyorum
Bebeto6161 Bende de var akıntı su gibi ortasında beyaz süt gibi akıntı ama normal diye biliyorum hamilelikte çünkü öncesi hiç yoktu hayatımda hamile kalınca oldu zararlı mı şimdi bilemedim ben