Canan_0202 mertveannesi2211 aynı durumdayım bende öyle aşağı doğru baskı yapıyor birde ama gelen giden yok😃
Melekk_k Nesli3504 bende bir cm açılma vardı salı günü muayene oldum 38+4 haftalığım yumuşama incelemede var dedi nst de çok fazla ağrım çıktı ama ben hissetmiyorum pazartesi suni sancı verilecek yatışımızı yapıcaz
Beyhanertekin Canan_0202 bende 38+2 yim hiç bir belirttim yok ama aşırı ödedim var ya artık dayanamıyorum dogurmk istiyorum.
Canan_0202 Beyhanertekin ALLAH kolaylık versin inan hepimiz aynı durumdayız ne uyku kaldı ne de ağrılarımızdan Bi tat alamıyoruz
Melekk_k Nesli3504 evet yatış verdi haftaya 40.haftam olduğu için ve kendisi izinli olacağı için kabul ettim zaten açıklık var diye
Nesli3504 Melekk_k ben kabul etmedim valla dedim ağrım sancımı evde çekerim daha iyi hastanede sürünemem
Melekk_k Nesli3504 40.haftaya girince zaten her türlü verilir çok fazla zaman kalmıyor çünkü risk artıyor inşallah hızlı ve sağlıklı bir doğumunuz olur
Zeynppppp Bende 36 haftalıkken 3 cm açılma vardı bi acile gitmiştim orda öğrendim muaneler sıklaştı ama daha doğum olmadı 38 haftamda doldu şu an sancımı bekliyorum sadece