nimbus2000 Milazk ay mart,hatta nisan o kadar soğuk oluyor ki anlatamam. martın da ilk haftası doğacak inşallah. nisanda falan kar yağdığını düşündükçe ikilemde kalmıştım😂 aldım. en kötü etiketiyle durur dolaptan satarım:)
Pamukbebegimm nimbus2000 bende Mart’ta doğum yapacağım bence gerek yok hem çok küçük hemde zaten sürekli dışarı çıkmaz.Öibür sene için alırsınız