Valla ben aldım yaa.. havalar bu sene hiç ısınmadı haziranda bile akşam dışarı çıktığımızda soğuk oluyodu. Eşim evde yokken benim çıkmam pek mümkün değil ikizlerle o yüzden akşam çıkarız yürüyüşe falan o zamanda giydiririm serin olur, İçine ince giydiririm çok soğuk olmadığında diye düşünerek aldım. Hm den peluş içi penye olanlarından