Miinnakkk Hanımlar normal doğum dikişim açılmış sonuç bekliyorum tekrar dikiş mi aticaklar napıyorlar dikişler açılınca başına gelen varmı hiç
Bebekveannesii Miinnakkk çok geçmiş olsun ya.. ben bu durumu yaşamadım fakat doktorum uyarmıştı beni de eğer dikişlerin de açılma olursa tekrar dikis atmak zorunda kalırız o yüzden dikkat et kendine diyordu
nlrsena Miinnakkk ay çok geçmiş olsun inşallah tez zamanda iyileşir benim bi bilgim yok fakat merak ettim nasıl oldu açılma ağır falan mı kaldırdınız acaba
Nis Miinnakkk ben böyle postlara yardımcı oldummu mutlu oluyorum ama kimisi yasadıgı halde hic yazmıyor bir elti kaynana es postu adı altında acılmadıkca kmse giripte yorum yapmıyor. Benm basıma geldi sunu sorayım kacıncı günün kac dikisin acıldı
Yasse123 Miinnakkk 7 yıl once acıld dogumdan 1 hafta sonra. Tekrar dikildi ama faydası olmadı tekrar acıldı doktorun yuzunden malesef.. İkinciye hamileyim normal olsun diye dua ediyorum onunla birlikte duzeltirler inşallah konustum cunku.
Miinnakkk @Elyesa onelastgoodbyy Dyg___ @teacherozlem @Nis Atesays @Yasse123 Bebekveannesii Teşekkürler ederim cevaplarınız için doğumdan sonra dikişlerim düzgün atılmamış oda tutmamış batikonla pansuman yapıyordum kuru tutuyordum o yüzden enfeksiyon çıkmadı ama tekrardan çok fazla dikiş atıldı gerçekten dogumun her türlüsü zor Hayırlısı böyleymiş diyotum moralimi bozmamaya çalışıyorum şimdi tekrardan doğum yapmış gibiyim acı ağrı içinde 🤦🤦🤦
Miinnakkk nlrsena Mavidunyamm Gerilme oluyordu sadece birde idrar yapınca dikislere deyerse orada yanma oluyordu ben bunları normal sandım doğumdan 10 gün sonra kontrole cagirdiklari için gitmiştim hastaneye
Nis Yasse123 ya benmde acılmıstı doktorum krem verdi kaynadı acıklık diker diye korktm bu olay 3 sene öncesydi bidahaki hafta kontrole gittigmde gecen hafta durumum cok köttdü enfeksyn vardı dedi iyi düzelms güzle bakmasn dedi benmkde bay acılms agrılıydı oturamıyodm popo üstüne
Mavidunyamm Miinnakkk nasıl fark ettin dikislerinin açıldığını benimde var ama hiç ağrım yok 1 ay oldu doğum yapalı 10 gündür eski yaşantıma geri döndüm var mı yok mu anlamıyorum
Senanurhakan Mavidunyamm ya bende aynıyım 10 gün sınra çağırmadılar beni 40 cıkınca gel dediler gitmeye korkuyorum az kaldı zamanım da inşAllah bir şey olmamıştır
Atesays Miinnakkk çok geçmiş olsun enfeksiyon iltihab yoksa hemen dikiş atarlar malesef bu yüzden tam 20 gün hast de yattim tekrar dikiş attılar ama çok da iyi olduğu söylenemez çok dikkat edin
Ormanmeyvelii Nis kız seninle konuşmuştuk bana krem önermiştin benimki dikişlerim kremden sonra çok çabuk toparladı açılan yerler kaynadı
Yasse123 Nis valla krem falan bılmıyorum o acıklı keremle nasıl toparlar hoc bir fikrim yok sanşlıymıssın demek ben 7 yıldır cekıyorum umarım sımdı ki dogumum normal olur da hersey duzelır
teacherozlem Miinnakkk valla normal doğum yapmadım bilgim yok ama üstte dursun diye yorum yapıyorım çok geçmiş olsun
Dyg___ Miinnakkk benim dikişlerimde açılma olmadı çok şükür ama arkadaşımda kanama olmuştu tekrar dikiş atmışlardı.
onelastgoodbyy Miinnakkk normal doğumdan sonra dikişler açılırsa nadiren yeniden dikiş atılır canım. Genelde olduğu gibi kendi kendine kaynamasıni beklemek gerekiyor, açıldıktan sonra ne yapsan fayda etmiyor maalesef artık nasıl kaynarsa şansına.. gecmis olsun.
Elyesa Miinnakkk çok geçmiş olsun aynısı benim de başıma geldi çok zorlandım temiz tutmaya çalış tuvaletten sonra duşa gir kendini öyle temizle benimki eskisi gibi kapandı bi sıkıntı olmadı şükür doktor tekrar dikiş atmadı kendi kendine kapandı
Bebekveannesii Miinnakkk çok geçmiş olsun..bana doktorum ballı süt önermişti.. ballı süt özellikle böyle yaralarda vs. Vücudu kapatmaya toparlamaya yardımcı oluyormuş ben faydasını gördüm belki sizde görürsünüz
Yasse123 Miinnakkk insallah tutar benım ikinci dıkıslerım baya agrılı bı sekılde yine acıldı.. Evet malesef cok zor
teacherozlem Miinnakkk ah kıyamam canım sana pek gezme üstüne dinlen bol bol ki dikişlerin tekrar atmasın tabi doğumun her türlüsü zor bu dünyaya bir canlı getiriyoruz inşallah bir an önce toparlanırsın
Ormanmeyvelii Nis Evet valla Allah razı olsun taş gibi kapanmış dikişler ayrık ayrık duruyordu resmen
Elyesa Nis kremin adını öğrenebilir miyim bana da krem yazmışlardı aradan çok zaman geçti adını hatırlayamıyorum belki bu doğumda da ihtiyacım olur