Kubrac1 Esra34216 3 gün gecikti bir kere yaptırdım 1126 çıktı doktorun tahminine göre 20 güne yakındı
33begum Uhuvvet benim adet günüm belli değil en son 6 hafta dedi keseye ay sonu tekrar gidicem kalp atışı için şuan bekliyorum erken gitmek istemedim ama içimde merak dolu başladımı diye şuan bi kanama vs bi sıkıntı yok napsam sizce kızlar
Uhuvvet 33begum içinizi ferah tutun benim de ultrasonda 5 Ağustos gözüküyor ama gerçekte öyle değil. Çok şükür hem keseyi gördük hem kalp atışını duyduk 💜
agaadfsdqqaa Esra34216 Arkadaşlar merhaba 6 Kasım da adetim 3 gün gecikmişti beta 33 çıktı 8.11.22 108 10.11.22 404 11.11.22 589 Dün bir iki damla kan geldi doktora gittim kese henüz gözükmüyor sizce bir sıkıntı var mı benim gibi olan var mı? Şuan 5+2 gözüküyor
Deryasimsek Esra34216 ben çok erken öğrendim ilk beta sonucum 131 ikinci 410 çıktı doktor 1 hafta sonra gel dedi gittim kese oluşmuştu keseden 2 hafta sonra da kalp atışını duyduk
CnsBes Esra34216 hayır lekelenmem vs. Olmadı. Doktoruma danıştım o da dış gebelik veya sağlıksız iç gebelik olabilir dedi salı günü randevum var yarın yine vereceğim kan
melegimhosgeldin1 Esra34216 Ben bı kere verdim😂😂 İki hafta gecikmeyle öğrenince galiba 15 bin çıktı sonrasında Baktirmadim
Seyma65 tubiii11 bana direk vajinal yoldan baktı canım 😍 inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız yavrularımzıı
Eses90 Adete 3 gün kala 3+2 10 oldu, 3+4 57 4 Hf 250 4+2 400 5 hf 6731 Başlarda kimyasal olacak korkusu bende de oldu ama herkesin artışı herkesin gebeliği o kişiye özel çok takılmamak lazım
yasminlaleli Merhabalar bende adetim yaklaşmasın kan vermiştim 4 5 günüm vardı daha iilk kan sonucum 50 çıkmıştı sağlık ocağındaki doktorum bir takibe alalım dedi 3 4 gün sonra tekrar verdim 550 çıktı en son çarşamba gübü verdim 1200 çıktı fakat kesem henüz görünmedi çok küçükmüş daha 😊
merveaws Ben adetime 1 hafta kala test yapmıştım pozitifi görünce ertesi gün kan verdim 50 çıktı. Sonra bir daha kan vs vermedim vajinal muayene olmasın diye erken de gitmek istemedim 6.hafta gittim hem bebeği gördüm hem kalp atışını duydum şuan 15 haftalığız 🤭