Gizem06tc öncelikle inşallah değildir. Benim ilk kimyasal gebelik oldu şu an da dış gebelik. Eğer öyle ise bile erken öğrenmen daha iyi kesinlikle hemen ameliyatı kabul etme ilk önce mtx iğnesi vurul . Ben şu an mtx sen sonra 9. Gündeyim beta düşüşte ama bakalım hayırlısı . Hiç bebeğim yok o yüzden tüpümün birini aldırmak istemedim ben.