Dilarnur Evde testle öğrendim o gün içinde kan verdim 5 gün gecikme vardı benim belamı 47511.0 çıkmıştı bir dahada vermedim doktor kontrolüne gittim bi kaç gün sonra
Zln2152 Aysenur222 sorma canım ya vallahi artık rüyalar görmeye başlamıştım yemin ederim iyi değildim en son eşim dedi özele gidelim böyle olmayacak geldiği gibi gitttk yani diğer doktora kalsaydı bu perşembe kürtaj olacaktı
nez10 3temmuz 37 5temmuz 60 7temmuz 171 10temmuz 562 12temmuz 1512 benmki tedavi gebeliği asıl test günüm 7temmuzdu benm sonrasında katlamalar düzgün diye 3kez test verdim ama seninki de güzel maşllah bnmkiler ikiz diye katlama bu kadr fazla oldu 23.haftaya gireceğiz insallah darısı sna
Gmz-gmz Esra34216 ben 10 gün önce kan verdim eegliden . Erken gebelik testi pozitif çıkmıstı. İlk kan testim 65 ti hızla artarak yükseldi💙
esoerlk55 Esra34216 %65 artış yeterli iki günde bir onun altında artış genelde sağlıksız oluyor benim ilk normal artmıştı sonra 250 ilken 4 gün sonra 600 olmuştu dış gebelik yaşıyorum şu an
Esra34216 esoerlk55 benimki ilk 85 çıktı 4 gün sonra 461 oldu tekrar verdiğimde 691 olmuştu nasıl artış
esoerlk55 Esra34216 en az 760 olması gerekiyor gibi ama bazen olabiliyor böyle bence iyi ama yine de doktoruna danış benim baya fark vardı senin çok farkın yok canım
bilgegk Esra34216 Reglime 1 gün kala 83 çıkmıştı betam 2 gün sonra 284 yaklaşık 1 hafta sonrada 19.191 çıkmıştı ikizlere hamileyim betayla bir ilgisi varmı bilmiyorum ama fazla yüksek geldi bana ❤️
Democann Esra34216 Ben regle 6 gün kala erken gebelik testi ile öğrendim ikinci çizgi silik çıkmıştı 2 gün sonra kan verdim 53 çıktı bir hafta sonra verdim 1230 çıktı 1 hafta sonra doktora gittim bebek de kese de göründü 😊 yani öğrendikten 2 hafta sonra bebeği gördüm 😊
zeynepnur38 Esra34216 adetten 4 5 gün önce öğrendim 3400 ile iki gün sonra 4800 oldu az mı artış diye kendimi yedim şuan 16. Haftadayim
Helinrooj Esra34216 ilk kan tahlilini özel hastanede verdiğimde 26 Ekim’de 334 çıktı daha sonra 909 çıktı. Devlet Hastanesi’ne randevu günüm gelene kadar 2500 olmuştu pazartesi tekrar kan verdim 3677 çıktı keseyi gördük ama bebeği daha göremedik☺️
2pasaannesi Esra34216 İlk değerim 161 çıktı İki gün sonra 147 İki gün sonra 404 İki gün sonra 136 İlk kan değerlerinde dış gebelik diye çok korktuk ama çok şükür değilmiş, sanırım kan verdiğim yerde bir problem vardı.
esoerlk55 2pasaannesi farklı hastanelerde kan verilince öyle çıkabiliyormuş benim aynı gün değerim sağlık ocağı ve hastanede farklı çıkmıştı
Kubraislekyay Likayolcusu 18 ile kaçıncı günde öğrendiniz. Ben adet oldum sandım 3 gün sonra acaba yerleşme kanaması mı dedim idrarda 2. Çizgi silik kanda 11 çıktı 2 gün sonra kan 46 çıktı yani bugün ama adetim gecikmedi hiç yani lekelenmem oldu adet günümde
Likayolcusu Kubraislekyay aynen hamilesiniz inşallah sorunsuz ilerler ben adetime 6 gün vardı 18 ile öğrendim adetim 1 gün gecikince 920 oldu