Sedavedoga Beyazeller Beyazeller ilk olarak testlerini soruyorlar ben hem kan hem evde test yapmıştım değerimi söyledim hemen adet gününü sorup haftasını hesaplıyor hesapladıktan sonra hadi ultrasona bakalım dedi baya bi dikkatli baktı kese olmuş bebek olmuş kalp atışı var dedi hatta ultrason fotoğrafı verdi sonrasında da kan ve idrar tahlilleri isted baya bi 6 tüp falan kan verdim henüz sonuçlarımı göstermedim sadece folik asit verdi onu kullanıyorum sıkıntı yok dedi genel olarak günğyle uyumlu bebiş
Beyazeller Sedavedoga Çok güzel anlatmışsınız teşekkürler bende 15 de gideceğim insaAllah güzel olur her şey
Sedavedoga Beyazeller ne demek canım benimde ilk gebeliğim insan bişey bilmediği için ne yapacağını pek bilemiyor spnulta birbirimize destek olmamız lazım inşallah sende güzel sonuçlar alırsın
hayalperest2310 Beyazeller ilk zamanlar özel talipliydim son bir aydır devlete gidiyorum iki haftada bir aşırı memnunum doğuma kadar da devam ederim doktorum ramdevuları kendisi ayarlıyor sadece bir kere randevu almam yeterli oldu
seyma9188 Beyazeller Özelde takipliyim çok da memnunum🥰 Devlet hastanesi sıfır hijyen,sıfır ilgi,randevu bulmak imkansız sadece 1 kere gittim onda da keseyi görmek için.31+1 haftalığım aynı doktorla,hastaneyle devam etmesi düşünüyorum 🙇♀️
Beyazeller seyma9188 buraya yeni hastane açıldı devlet ama 1 tane bile boş gün yok 😕 çok saçma değil mi ? En azından biraz denemek istiyordum .Hasta olunca acilde çok güzel hemen tedavi uyguluyorlardı 😒
seyma9188 Beyazeller Siirt’te oturuyorum buradakiler o kadar çok doğuruyor ki az çocuk yapanlara sıra gelmiyor ajsksksh🤣
Svalpydn35 Beyazeller 7.yada 8.haftada git bebeğin kalp atışını da duyarsin büyük ihtimalle👍 o DHA çok heyecanlı
Ozge1177 Beyazeller Randevu için talep oluşturun mutlaka çıkıyor sürekli kontrol edin ve de bazi doktorlar sabahtan falan gittiğiniz de ordan hasta kayıttan acabiliyor herkesın özel şansı yok sonuçta 😊
Ozge1177 Beyazeller Bılıyorum bende yalova da yaşıyorum 😊 devlete gideceğim zaman öyle yapıyorum kadın doğum da size de yardımcı olur diye söylemek istedim 😊
Beyazeller Ozge1177 AA e nabızdan ayarlanıyor mu ? Nasıl yapmam lazım peki ? Yeni hastane biraz uzak sadece orda sanırım kadın doğum doktorları 🥹