Beyazeller Ben devlete gitmek istiyordum ama maalesef yer yok yıl sonuna kadar .Aktif hastanesi Aybala Fatma gürsoy çok methedildi ,bende ona gideceğim 15 inde ilk kese bakılacak 5 hafta 4 günlüğüm şuan 🫣
Prenses34_annesi Beyazeller özel takipliyim ben şöyle söyleyebilirim ki ilden ile değişebiliyor aslında her devlet hastanesi bir değil her devlet hastanesine de kötü diyemeyiz ama benim gitmiş olduğum devlet hastanesi sırf benden sonraki hastayı hızlı bir şekilde alabilmek için sorularıma doktor yarım yamalak yanıt veriyordu ve ben bir ay o kafa karışıklığı ile kalıyordum o yüzden özel takibe geçtim 🥰
denizarenmom Beyazeller yasadigim yerde bir tane ozel var orda ki doktorda sadece sezeryan yapiyor benim ilk dogumum normal dogurmaya musait olursam normal dogurmak istiyorum ama devlette ki doktorum da dunya tatlisi biri gercekten oyle olmasa ne yapardim bilmem valla🙏
Sedavedoga Beyazeller bende 7 haftayım ilk devlet hastanesine gittim ve özele gitmeye karar verdim randevusu yok ve yeteri kadar ilgilenmiyorlar bence
Beyazeller Prenses34_annesi Anladım tabi onlarda daha çok hasta olduğu için öyle olduğunu düşünüyorum .Ben ücret ödemek istemediğim için devlete gitmek istiyordum ama dolu olunca mecbur memnun kalınan kadın doğuma gideceğim🙈Açıkcası ilk kontrolüm olacak ve heyecanlıyım .Neler yapıyorlar ilk kese görmek için 🤓
Beyazeller Sedavedoga Evet bende randevu alamadım 🤔Neler yapıyorlar ilk Muayane de kadın doğum çok heyecanlıyım 🥹 6. Haftada kese direkt görünür mi ?
Beyazeller Tubatgn Evet daha detaylı araştırıyorlardır .Neler yapıyorlar ?İlk kaç haftalıkken keseye baktırdınız ?
Prenses34_annesi Beyazeller ben şöyle söyleyeyim benim de ilk gebeliğim ben ilk hamileliğimi evde test yaparak öğrendim ertesi gün doktora gittiğimde 5 haftalıktı ve doktorum keseyi gördü ultrasonla bakıyor herhangi bir şey yapmıyor çok heyecanlı senden çok iyi anlayabiliyorum o an her şey değiyor 🥰
Sedavedoga Beyazeller Beyazeller ilk olarak testlerini soruyorlar ben hem kan hem evde test yapmıştım değerimi söyledim hemen adet gününü sorup haftasını hesaplıyor hesapladıktan sonra hadi ultrasona bakalım dedi baya bi dikkatli baktı kese olmuş bebek olmuş kalp atışı var dedi hatta ultrason fotoğrafı verdi sonrasında da kan ve idrar tahlilleri isted baya bi 6 tüp falan kan verdim henüz sonuçlarımı göstermedim sadece folik asit verdi onu kullanıyorum sıkıntı yok dedi genel olarak günğyle uyumlu bebiş
Lokumum9593 Beyazeller ilk başta her ikisine de gittim. Simdi özel takip ediyor. Dogum yaklastikca birinde karar kılmak gerekiyor. Devlet hastanesinde de iyi davraniyorlar ancak ilk oldugu icin ozeli tercih ettim
Defnem_26 Özel takipliyim eşim devlette doğur o paraya boynuna tugrali zincir aliriz dedi şimdi altin yükselince bosver sen özelde doğur daha karli diyor😂😂