Bende de gebelik şekeri var 2 aydır diyet yapıyorum ve %90 uyuyorum diyete.
Şeker çıkana kadar gününe kadar uyumlu gidiyordu en son gittiğimde 4 gün geride çıktı haftasından.
Yani böyle bir etki de yapıyor şeker çok takmayın kafanıza ve 1 2 hafta saatli bir şekilde sıkı diyet yapın