Gunesozby Sigara icipte bebeğinin sağlığı kilosu yerinde olan var miii 8 aylık hamileyim 8 aydır içmiyorum şimdi bitane yaktım 😐😐 bikereden bişey olurmu
Merveee277 Gunesozby benim çevremde içen 3 kişi içiyordu çocukların kilosunda falan bir zarar görmediler fakat çocukların üçüde doğduklarından beri hstanedeler buhar alıyolar sürekli faranjit falan oluyolar bağışıklıkları çok düşük. Bence içme 8aydır içmiyosun zaten niye yaktınki bende öğrendiğim gün bıraktım bebeğimize göz göre göre niye zarar vermeyi seçelim
Happyboyy Gunesozby iç birşey olmaz demek tabiki sakıncalı fakat bende bir paketi 2 gün içen biri olarak şimdi 28 haftalık hamileyim ve onu hissetmeye başladığımdan beri tamamen bırakmasamda arada bir iki taneyi geçmiycek kadar içiyorum mağlum migrenimde olunca baya zorlanmıştım 😕 doktorumda günde bikaç tane içebileceğimi söyledi kızlar tabiki vicdan azabı yapıyorum ama napayım 😬
Brlgry Gunesozby şimdilik bir sıkıntı Yok kilosu 1 hafta önden gidiyor çok hareketli maşallah Herşeyimiz temiz çıkıyor sonrası Allah bilir tabi ona emanet
Ayminaa Kızlar ben ilk bebeğimde araa kaçamaklar yaptım tek tük.. paket bile sayılmaz toplasan.. ona bağlı bir neden mi bilmiyorum kızım 4 yaşında alerjik astımı var
Ntlz Gunesozby bende birakamayanlardanim 32+2 olduk ama oyle 3 4 tane icmiyorum tabi esim yaktiginda arada 1 2 cekiyorum 2 taneyi gecmiyodur diyebilirim toplamda.iki hafta onden gidiyo gelisimi cok sukur bi sıkıntimiz yok ama tabiki bu iyi bisey degil dogum sonrasi insallah rabbimin izniyle olmaz bisey tek temennim. 8 ay icmemissin keske icmeseydin ama devam etme sakin
rileyss Hiç tanımadığınız insanlar ben içtim bir şey olmaz derse içiniz rahat mı edecek? sorunun amacını hiç anlamadım gerçekten.
Hacer7 Gunesozby 1 tane sen bişey olmaz ama gerisi gelmesin çok az bir vaktin kalmış bende içiyordum hamilelikten önce öğrendiğimde bıraktım azaltmıştım bir süre önce o yüzden daha rahat bırakabildim ,,, 1 ayın kalmış içme :/
Taila Arkadaşlar sigarayı nekadar içtiğimiz değil sigaranın bizi nekadar etkilediği önemli bende ilk çocuğumda bırakamadım hiç azda olsa hep kullandım ama bi düşüğüm oldu bu üçüncüde midemde bulandı zaten o yüzden bıraktım bikaç kez canım çok istedi içmeye çalıştım ama içemedim attım öyle söyliyim.. bazı anneler tüm gebeliği boyunca kullanıyor hiç bi sorun yaşamıyor ama bazı annişlerse korka korka bikaç tane kullanmasına rağmen bebişinde problemler olabiliyo yani kişiden kişiye değişen bi durum bu benim bünyem okadar zayıfki çok etkiliyor beni sigara hamile değilken bile içtiğimde kalbimi yoruyordu zaten rtim bozukluğum var size tavsiyem içmeyelim mümkün olduğunca ve bırakılıyo gerçekten ben hayatımda ilk defa bıraktm bu gebeliğimde.. bi komşum vardı benden büyük 40yaşında bi bayan bi çocuğu vardı tüm aile yanında sigara içiyordu ya ben şaşırıyodum çocuk 4 yaşındaydı evdeki babası annesi ablası hepsi onun yanında içiyorlardı hamileykende içmişti sonra yine gebe kaldı okadar çok sigara içtiki hamileliği boyunca paket paket sigara içti kadın ve bebeği 40 gün bile yaşama tutunamadı 😔 çok zor bi durum ben bunu duydum ve çok korktum soğudum sigaradan belki sizide etkiler 🙁
Gunesozby Taila evet ben paket paket sigara içen bi insandim hamileligimi ogrendigimden beri bıraktım bidaha da icmem
Cansuercan Bende içiyodumm ilk haftalarda sonra vicdan yapip sadece esim yaktigindaa bi iki firt cekmeye basladim. Sonra bigün kanamam olduu ve ben o kadar cok korktum ki çok istiyodummm bu bebegiii.. Sonra dedim ki kaybedicem diye bukadar korkmusken nasil sigara icip zehirliyorummm !! Ogün bugündur agzima surmedim arada bi canim cekiyomu tabiki cekiyo ama hep , icersem kesin bisey olcakmis gibi dusunup icmiyorum 😐
deletedmom351 Gunesozby Onların bebeklerinin kilosu boyu yerinde olabilir ya sizinki olmazsa allah korusun? Riske atmaya değer mi?
[silindi] Gunesozby küçücük bir bebeği duman içinde bırakıyorsunuz yapmayın bu kadar iradesiz olmayın sigara çok çok zararlı doğduktan sonra da içmeyin ne olur ona çok zararlı birşey olsa bunun hakkını iki dünyada da veremezsiniz vicdan azabı da cabası Kiloyu boş verin iyi olsa ne olur sağlığı gidecek şimdi olmaSa sonra yani hem size yazık hem bebeğe