DilarAsel Denizliche nevresim takımı da aldım ama bana biraz ince geldi diyebilirim battaniyesi falan çok ince pike gibi geldi
Muhammedamine Hazinem sabah 8.30 da dikilp hepsinide alıcam 🤜 İnşallah ta beni dövmezler o ürünü ilk ben gördüm diye 😁
Hazinem Muhammedamine haha dövemezler tabi ki ama dikkatli olmakta fayda var çok fazla itekleme oluyo 😂😀
Ozge1008 Hazinem bende a101in biberonu ve emziği var gayet kaliteli duruyo. Biberon cam canım. Ucunu hatırlamıyorum ama nasıl olduğunu. Beğenmezsem bi uç alır takarım hiç sorun değil😊
Mervesonerutkuusta DilarAsel canım bende bir büyük bir küçük alıcam biberon vermeyi düşünmüyorum ama 6ayından sonra su ve sütlü bebe bisküvisi yapabilirim dışarıya çıkarken lisanlı sonuçta alıyım dursun
Harunnisa Hazinem ben alicam cam biberon sonucta dezentefke etmesi kolay meme ucunu tutmazsa degistiririm emzik konusunda damakli geliyor alicam bir tane ben damaksiz da aldim bir tane bide avent alicam bakalim hangisini tutarsa iki cocugum damakli tutmuştu
Harunnisa Deletedmom434 biberon uclarini sonradan degistirebilirsiniz ben cam oldugu icin alicam dezentekte etmesi kolay ve plastik biberon olmadigi icjn rahatım
1850 Hazinem dr browns gaz onleyıcı biberonlar hepsı buradada ındırımde ben ondan tercıh ettım. Cok ıyı dıye duydum. 😊bıberonda kalıte cok önemli agızlarıına gırecek çünkü sürekli. Biminki kalıtesını ıyı araştırmak lazım