Hazinem Kızlar nasıl acaba bu perşembe günü geliyor almayı düşünenler var mı iyi birşey mi acaba fiyatı gayet uygun geldi bna
Deletedmom434 Hazinem yakından görmeden biberon hakkında ucuna bakmadan yorum yapamam çünkü anne memesine yakın bir uçta olmalı ki meme reddi yaşanmasın,benim fikrim bu yönde☺️
DilarAsel Hazinem ben inceledim görümcem orada çalışıyor damak uçlu cam biberon ve lisanslı olduğu için görümcem tavsiye etti 2 tane küçük aldım ama almak isteyen erken gidip almalı stoklar ile sınırlı 6 büyük 4 küçük gelmişti onun mağazasına
Ayseayse5664 Hazinem bence güzel damak uyumlu ve diğer ürünlerde çok hoş yakından gördüm ve nevresim takımını aldım gayet kaliteli duruyor
Minikbebek Hazinem ben doğum yapalı 38 gün oldu a101den aldığım emziği veriyorum zor tuttu ama susturmak için kullanıyorum arada güzel bence ben bundan 3 ay kadar önceki insortte almıştım aynısı katologta gördüm tekrar
Harunnisa Deletedmom434 biberon uclarini sonradan degistirebilirsiniz ben cam oldugu icin alicam dezentekte etmesi kolay ve plastik biberon olmadigi icjn rahatım
Deletedmom434 Hazinem bende tam bir mickey mouse hastasıyım beğendim ama dediğim gibi ilk başta kullanılacaksa eğer anne göğüsüne yakın ucu olmalı 6 aydan sonra kullanılabilir ama diğer uçlularda 🤗
Hazinem DilarAsel ya böyle indirim olduğu zaman yüzbirin önü ekmek kuyruğu gbi dolu oluyor umarım alabilirim erkenden gitmeyi düşünüyorum 😀
Mervesonerutkuusta DilarAsel canım bende bir büyük bir küçük alıcam biberon vermeyi düşünmüyorum ama 6ayından sonra su ve sütlü bebe bisküvisi yapabilirim dışarıya çıkarken lisanlı sonuçta alıyım dursun
Deletedmom434 DilarAsel ben chicconun anne göğüsüne eş değerini aldım ama mickey mouse delisi olduğumdan alayım kenarda dursun 6. Ayımızda kullanırız diye düşündüm😁😅
DilarAsel Denizliche nevresim takımı da aldım ama bana biraz ince geldi diyebilirim battaniyesi falan çok ince pike gibi geldi
Hazinem Ayseayse5664 nevresim de mi var aaa onu görmemiştim ona da bakarım gittiğim de nasıl olsa olması gereken şeyler 😀
Ayseayse5664 Hazinem 3 tane aldım ben nevresim takımımın 2 sini taç outletten aldım nette yaz çıkıyor ve çok uygun
Hazinem Deletedmom434 aynen Bnde öyle yapıcam 9 da açılıyor 8,30 da kalkar yola düşerim çok uzak değil Allahtan 😀
Suhus000 Hazinem ben disney in ürünlerini beğendim hastane çıkısı zıbın vs aldım trendyoldan çok hoşuma gitti yumuşacık bunlarda kalitelidir bence ben alcam