Yenianne66 Canım ben kürtaj olmuştum hastanede dedim bi bakayım foruma. Baktım ki eşim uygulamayı silmiş. O zaman bebeğin ağzından mesajlar gönderiyordu uygulama. Eşim de görüp üzülmeyeyim diye slmişti. Ama ben yine indirdim bu sefer bildirimleri kapadım. Bir yandan iyi geliyor bir yandan da dediğin bi i kötü etkiliyor