Asli9492 mustafatma43 kaset test yaptim iki tane) birinde hayalet gibi cizgi cikti birinde cikmadi.. bekliyorum. Yarini🥹
Gmzkahraman mustafatma43 merhaba canımmm. Evet benim de 16. Göğüs ucumun kenarlarında sivilce gibi böyle büyüyen şeyler var süt kanalı mı oluyor ki gebelik belirtisi mi sizce 🥹
mustafatma43 Gmzkahraman renk değişimi küçük küçük sivilcemsi şeyler birde ucun büyümesi bende değişkenlik.henüz test yapmadınmııı cıkmadı mı canım
Gmzkahraman Yaaa hadi bakalım birbirimize haber verelim 🙈 ben bir hafta falan geçsin istiyorum dayanabilirsem 😁
Baby_loading Benim bat 14 Yani bugun olmadim :) Hic bir belirtide Yok arada bir kasigima batma gibi bir seyler oluyor okadar, kendimi zor tutuyorum test yapmamak icin:)))
arirangg Asli9492 Bat bugün veya yarın. Hiçbir belirti yok canım. Henüz regly olmadım çok şükür. Yarın kan vermeye gidicem
Asli9492 arirangg bende bat 16. Bu gun kaset test yaptim bi kac saat sonra silik cizgi cikti bende yarin kan vermek istiyorum insallah seviniriz
Yenianne66 Asli9492 bence regl bekle o kuruma çizgisi oluyor bazen hayal kırıklığına uğramanı istemem
Gmzkahraman mustafatma43 Ayy yapmadım kızz belirti mi dersin buna? Spesifik bir şey olduğundan dikkatimi çekti. Beklemek istiyorum hayal kırıklığı olmasın diye birkaç güne belli olacak ne de olsa 🙈
mustafatma43 Gmzkahraman idrar rengi kaşık şişligi ben herseyde önce kasıgımdaki şişlikten göğüs ucundan ve diğer iki gebeliğimde idrarım koyuydu bu bebekte açık ama içime erkek gibi doğuyor nedense koyu idrar kız diyorlar cnki