Sulemrahkuzey worin düzenli olarak kullanırsan görürsün canım ben gördüm ekstra olarak soda içmeye çalışıyorum arada birde yoğurt ve süt tüketmeye çalışıyorum onlarda kasılmalara kramplara iyi geliyor bilgin olsun 💕
IlaydaOrhanKopuz worin ben diasporal magnezyum kullanıyorum hergün bitane içiyorum şükür çok rahatım kramp konusun da sorun yaşamadım.
SevgiIbrahim Bende magnimore kullaniyorumm.. bu linkteki, https://www.botanikecza.com/magnimore-tablet#0 bi gunu icmeyi unuttum gecee sag bacagim komple kilitlendi kasildi, iciyorum rahat rahat uyuyorum 37. Ci haftamdayim
Kuzey_irmak Ben 20 haftadan beri kullanıyorum canım o zmn gece yatmadan önce alıyorum şuan 38. Haftamdayım hem gündüz hem gece alıyorum dr bilgisi dahilinde kramplara ve rahim yumuşamasına iyi geliyormuş,magnorm kullanıyorum
BuseBasderici worin canım bende başka bir magnezyum ilacı kullanıyorum doktorum ayriyetten kalsiyum da verdi bir gün magnezyum bir gün kalsiyum içeceksin dedi. Faydasını da görüyorum çok şükür çok olmuyor artık kasık ağrım