worin Kizlar doktorum bana kramplarimdan dolayi Efermag markasinin magnezyumunu yazdi.. Aranizda bu veya baska marka kullanip faydasini gören var mi? Bir de ne kadar siklikla kullaniyorsunuz:)
serapinci worin bende kullanıyorum ama başka marka hergün bir tane içiyorum ve hergün bir şişe de şade soda içiyorum ikisininde faydasını gördüm 😊
secilertu worin benimkinin adı magnorm ve her gün kullanıyorum 2 hafta oldu kullanmaya başlayalı. Gece uykumdan uyandıran çok ağrılı bacak krampım olmuştu kullanamadan önce kullandıktan sonra çok şükür sıkıntım olmadı 24+4 deyiz 😊
Zeynep89 worin magnorm ictim ben 4.aydan beri cok cok faydasini gordum . Kullanmayi unuttugum gun kramp oldu kullandigim zamanlar hic olmadi. Birde magnezyumdan sanirim hic kabizlik vs yasamadim.
Hazinem worin bu magnezyum bir tek bni mi ishal etti mahvoldum içmiyorum artk belli bi aydan sonra kasılmalar için veriliyor diye biliyorum genelde
GlinGlerAs Hazinem ay ben sorcaktım çok fena insanı ishal ediyo bende yarım içiyorum varmı benim gibi olan?!?
Hazinem GlinGlerAs bn iki gün içtim ama ishal olunca elim ayağıma dolaştı doktora söyledim bir gün ara ile iç dedi ama korkudan elim gitmiyor artk 😔
deletedmom734 worin bende kramplar için istedim bana verdiği suda eriyen tablet adı magnorm günde 2 içtiğim hiç olmadı günde veya gün aşırı içiyorum bazen 2 gün içmiyorum falan ama almaya bailadığım günden beri kramp hiç olmadı çok iyi birşeymiş dedim;))
ZeyooZ worin ben de osteozinc diye bisi kullaniyorum magnezyum ve kalsiyum. Benim de ellerimin kemikleri cok aciyo, acip kapamakta zorlaniyirum ve uyusuyo her gun kullaniyorum 2hafta oldu ama pek bi yararini goremedim henuz 😕