dilos011 14 Haziran gösteriyor 10 haftalık hamileyim bende çok şükür bi sorunum yok hersey yolunda bu ayin sonunda gideceğim doktora umarım cinsiyet söyler 12 haftalık falan oluyor sezeryen olacağı için Buda mecburen ilki öyleydi çünkü
poyrazin_annesi28 Petito35 Benim de 4 Haziran görünüyor 🙂 Biz büyük eşyaları aldık dayanamadık😅 Mide bulantısı başladı bide bugün bu haftalarda başlaması normal mi ya 😅