Benim 12 haziran gösteriyor bel ağrısı ve halsizlikten başka belirtim yok bazende başım dönüyor. 17sinde randevumumuz var bazen çok endişeleniyorum kasığım pıt pıt atmadığında sizde de oluyor mu hisediyor musunuz?(bebek hareketi değil damar atması gibi)