efeninannesiii_ Ecem95 bebişin alıyordur kuzum belki doktoruna sordun mu nasıl durumu filan diye inşallah iyidir tosbik❤️
btllsk efeninannesiii_ Kesinlikle hayatın tadını aldım doya doya yiyorum sürekli 😂Ben hep diyet yapardım sürekli kontrollü yerdim şimdi saldım umrumda bile değil kilo almak 😂
efeninannesiii_ btllsk ahahha bende bende hem korkuyorum çok almaktan hemde bişeyler yerken tamam bu son diyorum😂😂
Ebrar_65 efeninannesiii_ canım bulantı kusma benim beslenme programım oldu 😂 bel fıtığım olduğu için dikkat ediyorum ben elimden geldiğince 7 den sonra yemek yememeye çalışıyorum meyve ağırlıklı olarak çalışıyorum canım benim muz tok tutuyorum
efeninannesiii_ Ebrar_65 kefir de iç bak bana aşırı iyi geldi ve doktorum da çok iyi yapmışsın diye onayladı günde 1 çay bardağı içsen yeter o da aşırı tok tutuyor aklında bulunsun 😘😘
seyma9188 efeninannesiii_ Yok valla yiyorum başlarda çok iştahsızlık,kusma,bulantı oldu 6 kg verdim.19 dan sonra kilo almaya başladım ama yine çok iştahlı değilim.😅
mervebeklevic efeninannesiii_ ilk dört ay kustum kg alamadım😂 sonra 2 ay toparlandım gebelik şekeri cıktı sağlıklı besleniyorum diyet yapıyorum ne siskinlik ne ödem bol bol su içiyorum muhtemelen ondan😂😍🧿
efeninannesiii_ mervebeklevic ya ben su düşmanıyım hiç içemiyorum yazın neyse de kış geldi ya bitti bende resmen 🤦🏻♀️