Benim de 29. Haftamda sıkıntılarım başladı progestan fitil ve adalat başladım şu an 34+2 deyim haftaya bırakıcam ilaçları Allahın izniyle. İçinizi ferah tutun bol bol istirahat edin stres yapmamaya çalışın, erken doğsa bile imkanlar çok ilerledi hastanelerde uygun koşullar sağlanıyor ve inanın 500-600 gr doğan bebekler bile yaşatılıyor lütfen üzülmeyin 🙏🏼💐 umarım atlatırız bugünleri bebeklerimizi kucağımıza alıp her şeyi unuturuz 💐💐💐🧿🧿