Kızlar az önce kontrolden geldim. Serviks uzunluğu 20 mm ölçtüler. 24 haftalığım. Moralim baya bozuk. Serklaj onermedi ilk gebeliğim diye ve riskli olabilir tetikleyebilir, suyu patlayabilir falan dedi, 24 haftalık bebeklerin yaşama şansi var dedi. Hafta geç dedi şu an için serklaj yapmamıza. İlaç tedavisi ve haftalık takip dedi. 15 mm’nin altına düşerse ona göre tekrar değerlendirecekmiş. Var mı böyle aynı durumları yaşayanlar.. bebeğimi yaşatabilecek miyim ? 😔