Yenianne66 Kızlar bat 12 bugün ovulasyon testi yaptım tekrar yani pek umudum yok regl sancım var ama yine de sormak istedim bu şekil çıkıp hamile olunur mu olan var mı yada 🥹🥹🥹
Pptyaa Yenianne66 ben gebelik testinde çok silik görünce merakımdan ovulasyon testi de yapmıştım ve ikiside koyu çıkmıştı bence sende bı gebelik testi yap ya pozitif yada tekrar yumurluyorsu
miniginannesi-1 Yenianne66 dün akşam bende yaptım ovulasyon testi benimde böyle idi ama gebelik testi negatif
arirangg Yenianne66 Olabilir çünkü ben de hamileyken ovulasyon testi yapmıştım. İki çizgi de koyu çıkmıştı :)
bebekveannesiii Yenianne66 gebeliğimi ovulasyon testi ile öğrendim 1 yıl önce 🥰ysen de ya hamilesin yada tekrar yumurtlama istersen bı gebelik testi yap ama kaset olandan erken testten değil
Pptyaa Yenianne66 o zaman ovulasyon testini bikax gün daha tekrarla bence siliklesirse eğer tekrar yumurtlama demektir
HOME Adetime 5 gün var bugün test yaptım kızlar cıkmadı negatif çıktı sonuç. Sizce adetimi bekliyim mi ya
Canan6223 Benimde adete 1 hafta kala hep koyu cikti ovulasyon, adet günümde erken gebelik testi yaptım hafif silik çıkmıştı
Yenianne66 Canan6223 bilmiyorum benim de adete sekiz gün vardı koyu çıktı sonra silk çıktı bugün böyle çıktı bilemedim